fbpx

CO TO JEST BRANDING I DLACZEGO JEST ISTOTNY DLA TWOJEJ FIRMY?

 

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]

BRANDING

[edsanimate_end]

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]Co to jest branding?[edsanimate_end]

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]

Branding to kreowanie i kształtowanie marki w świadomości klienta. Jest to proces, w którym nadaje się znaczenie firmie, organizacji, produktowi lub usługom znaczenia. Co może się składać na branding? Nadawanie nazwy, symbolu, logo, designu – wszystkie te elementy, które pozwalają zidentyfikować i wyróżnić markę i jej produkty od konkurencji.

[edsanimate_end]

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]Rodzaje brandingu[edsanimate_end]

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]

Jak można zatem robić branding?
– określenie misji i celu firmy
– określenie jak ma być strategia marki i komunikacji
– budowanie tożsamości marki: nazwa, identyfikacja wizualna (projekt logo, kolorów, grafik, czcionek)
– design produktów i opakowań
– sponsoring
– obsługa klienta
– strategia cenowa

[edsanimate_end]

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]Dlaczego branding jest ważny dla Twojej firmy?[edsanimate_end]

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]

Branding to jeden z powodów, dlaczego konsumenci wybierają jedną markę, a nie inną. Pozwala wyróżnić się Twojej marce na tle konkurencji. Branding ma na celu przyciągnąć i utrzymać klientów poprzez to, jak ludzie postrzegają Twoją markę. Pozwala budować rozpoznawalność marki.

[edsanimate_end]

1. Branding buduje rozpoznawalność

Profesjonalnie zaprojektowane logo to esencja brandingu. Powinno jednoznacznie kojarzyć się z firmą, być łatwe do zapamiętania i robić wrażenie na kliencie od pierwszego kontaktu z nim. Logo jest wszechobecne, dlatego jego design powinien być skrupulatnie przemyślany i powiązany ze strategią komunikacji firmy.

2. Branding tworzy wartość

Za przykład weźmy wodę. Dlaczego VOSS jest kilkanaście razy droższy od Oazy z Biedronki?  Pomijając zawartość minerałów przecież jedna i druga to H20. Otóż za tą pierwszą stoi ładny design, reklamujący ją Dwayne Johnson, kampania #LiveEveryDrop i wiele innych skojarzeń rodzących się w głowie konsumenta, za Oazą z Biedronki stoi niska cena…

3. Branding buduje zaufanie

Strona internetowa powinna być lustrzanym odbiciem Twojej marki. Musi być wizualnie atrakcyjna, łatwa w obsłudze. Na to wszystko składają się takie elementy jak: układ strony, czcionki, grafika, kolory… Akcesoria reklamowe jak wizytówki, koszulki, kubki itp. to kolejne elementy wykorzystywane w brandingu. To wszystko buduje zaufanie i rozpoznawalność. Ludzie powierzają chętniej pieniądze firmie, która lepiej potrafi się komunikować z nimi. Warto to wykorzystać.

4. Dzięki brandingowi poprawisz wizerunek oraz zyskasz nowych klientów

Mocny branding tworzy pozytywny wizerunek Twojej firmy w głowach klientów. Jeżeli poczują przynależność do marki, której mogą zaufać, będą ją polecać. Marketing szeptany będzie najlepszym sprzymierzeńcem Twojej marki. Budować wizerunek możemy przez gadżety reklamowe.

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]Brand book
[edsanimate_end]

[edsanimate_start entry_animation_type= “fadeIn” entry_delay= “0” entry_duration= “0.5” entry_timing= “linear” exit_animation_type= “” exit_delay= “” exit_duration= “” exit_timing= “” animation_repeat= “1” keep= “yes” animate_on= “load” scroll_offset= “” custom_css_class= “”]

Brand book to inaczej księga znaku. Jest to dokument zawierający cały system identyfikacji wizualnej firmy. Określa, w jaki sposób marka ma się komunikować.

[edsanimate_end]

NASZE REALIZACJE – BRANDING

____________________

NASI KLIENCI

____________________

agro tom

cci

 

Duda Cars

beauty project

bite

freekids

bracia strzelczyk

novotel

Nobile Motors

gmina zawonia

pacon

HOLMER LOGO

plast met

ohmycat logo

 

robot

Logo Studio Chefa R

KONTAKT

____________________

SKYMAKE LOGO

info@skymake.pl

tel. 601 442 771

 

___

Napisz do nas